zombiedag

Mycket som skulle fixas och grejas i skolan idag. Schema hit och föreningar dit. Men nu har jag i alla fall koll på mitt kommande schema och det ser väl ändå helt okej ut får jag väl säga.
Anmälde även NTV som förening idag, varför det nu ska behövas, eftersom föreningen funnits i typ 15 år. Men i alla fall. Jag och Linnea har även hand om Höstbalen i år och det ska bli hur kul som helst. Så vi ska anordna ett litet möte snart, hon och jag. Annars så blir det mycket NTV-förberedelser känner jag. Nya medlemmar, möten, välkomstfest...osv!

Det var roligt att se de nya ettorna idag, de var så små och söta! Men jag kan tänka mig att treorna för två år sedan såg mig som lika liten. Men faktiskt så är det en konstig känsla. Det där med att vara äldst.
På tal om att vara äldst, hängde med Torsten idag efter plugget. OS-kikande, TV-spel, sväng på stan och fika. Jösses vilken grabb. Tack för en bra dag!
Plus att jag färgade Lovisas hår ikväll när jag kom hem. Så nu har hon inte längre en brun utväxt på 10 cm i hennes dåvarande svarta hår. Blev i alla fall apsnyggt!

Nu. Tillbaka till So you think you can dance!
Sen. Sova, man blir trött av att vakna kl 06. Hejja mig, jag är som en zombie!


Just det, vi satte upp vårt 298-dagar-kvar-till-studenten-lakan och det blev skitsnyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0