vanlig söndag men ändå inte

Än så länge har inte söndagsångesten börja krypa längst min ryggrad. Kanske dyker den inte ens upp idag? Det enda jag känner är en slags lättnad. Imorgon är det skola igen. Visserligen har vi läxa, men ändå så känns det skönt att komma tillbaka igen. Vara lite social, lära sig nya saker ochbara få ett litet stänk av skolkänsla.
  Jag antar att denna söndag annars blir lik de flesta andra. Engelskaläxan ska göras klar och i eftermiddag blir det släktkalas. Kanske ska man unna sig en godispåse som tröst för att helgen faktiskt är slut? Ja, det återstår att se.

Nu väntar en mycket sen frukost för min del. Heja marmelad-mackor & oboy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0