sovmorgon som heter duga

Ja godmorgon! Jag vet att klockan är 14 och jag ljuger inte, men jag vaknade för 10 minuter sen. Jag som precis hade ändrat mina sovvanor så att jag inte sover lika mycket längre, men idag gick jag tillbaka till det gamla mönstret.
  Igår var jag ju som sagt i Borås. Det regnade som vanligt, men inte jättemycket. Det blev lite shopping, men mesta tiden spenderades hos farmor & farfar. Det blev en jättemysig kväll innehållande en hel del skratt, kinamat varvat med seriöst prat. På vägen hem var jag hur trött som helst, men hade gett mig fasen på att inte somna, så det blev istället lite winnerbäck-lyssnande och skämt via sms från torsten.
  Väl hemkommen så läste jag lite på aftonbladet och hittade det här, som gjorde mig överlycklig. Glad till tusen verkligen! Sedan inledde jag mitt Bridget-Jones-Dagbok-tittande, men somnade efter 20.

En toppen dag må jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0