Skolan väntar

Hur ska man orka gå upp till skolan om 3 dagar? Jag menar, hela den här sommaren har jag haft någon form av sovmorgon, och nu när skolan närmar sig med stora kliv så borde jag försöka vända tillbaka dygnet.
  Igår somnade jag närmare 02.00 och vaknade nu för en stund sedan. Nästa vecka kommer klockan ringa 06.00. 06.00!! Jag får helt enkelt vara halvt död första veckan i skolan för att sen gå tillbaka till mitt vanliga morgontrötta-kvällströtta jag, för så är det vanligtvis. Att jag både är kvällstrött & morgontrött, i alla fall under skolveckorna.

Jag blev lite inspirerad av den där tennis matchen igår. Även om jag inte såg den. Går finalen idag tro? Heja Sverige. Jag hade i alla fall  tänkt att skaffa mig en partner och sedan börja spela tennis på amatörnivå. Tror att det kan vara en väldigt trevlig och bra motionsform. Eller vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0