sista jobbdagen

söndag morgon, jag borde nu få söndagsångest. Men ännu har den inte synts till, kanske gömmer den sig bakom ett hörn. För att vara ärlig som tror jag inte att ångesten kommer infinna sig idag, hela sommaren har jag varit utan denna ångest. Nu vill jag ju till skolan, men jag vet att efter någon vecka innanför de där tegelväggarna så kommer jag redan vara uttråkad, längta efter det kommande höstlovet. Men just nu, så trivs jag ganska bra med min tillvaro. Idag är det "sista" jobbdagen för den här sommaren, trots att jag jobbar även nästa helg, och på tisdag börjar skolan. Nedräkningen är nära sitt slut nu, 2 dagar kvar till ett-år-kvar-till-frihet-lycka-&-vad-ska-jag-göra-härnäst-ångest. Men jag ser framemot det, det sista året alltså.

Btw, så drömde jag om att jag fick besked om mönstring i natt. Det stod något konstigt på hebreiska i brevet så att jag fick be en präst översätta, men vad han kom fram till vet jag inte. Det bådar inte gott va?


btw2. Grattis till ännu en silvermedalj Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0