personbeskrivning

För att ni ska få veta hur dagsläget ser ut tänkte jag göra en kort personbeskrivning av mig själv.
En hel del har nämligen ändrats sen senast.

Namnet är då Lovisa, och jag fyller 18 i september. Sommaren har ägnats åt jobb på Carinas Kök & Bar som servitris. Jag läser samhäll journalistik på Katedralskolan i Skara, och ht-08 börjar jag mitt tredje och sista år. I höst inleder jag också mitt ordförandeskap i skolföreningen NTV som är huvudarrangörer för musikfestivalen Kullenfestivalen i Skara. Jag har 4 mål i livet och de lyder som följer, jag vill göra lumpen inom Flottan, jag ska arbeta ett år som aupair och utveckla min språkförmåga, jag ska läsa journalistik på högskolan och jag ska skriva en roman innan jag dör. På min fritid dansar jag balett, fotograferar (Nikon D40), lyssnar på musik, festar, umgås med vänner och allt annat som hör det vardagliga tonårslivet till.

Jag hoppas att ni nu har fått en liten inblick, och att ni stannar kvar och följer mig det kommande året!

Kommentarer
Postat av: punkballe

jag fyller också i september ju.

2008-08-10 @ 11:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0