lidköpingsvisit

Blev väckt för 40 min sen av pappa. Det ska nämligen bli den årliga sommarvisiten till Lidköping, Läckö, Spiken & Skogshyddan idag! Så jag ska även passa på att kpa mitt nya skolmaterial, verkar även som att jag får inhandla ett helt nytt pennfack eftersom mitt gamla verkar vara ute på vilda resor.
  det blev ingen tidig kväll igår heller, jag som skulle försöka bättra mig och lägga mig i tid. Men klockan slog nog 01.30 innan jag begav mig mot sängen. Men vid den tiden var jag nöjd, efter att ha sett en jättebra intervju med Stellan Skarsgård, sett tre avsnitt av Greek och ätit en nattmacka, så somnade jag gott!

Nu gott folk ska jag göra mig klar för att åka.
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Simon

Den intervjun var så jäkla bra! Jag satt som klistrad! :)

2008-08-13 @ 11:58:22
URL: http://swahnstroem.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kan fixa din bloggdesign men du kommer får vänta på din tur du är ungefär på 10e plats

2008-08-13 @ 12:34:12
URL: http://thefashiongirls.blogg.se/
Postat av: punkballe

handla skolmaterial... those were the days. eller vänta, those var inte alls the days. hade knappt något material i skolan. pennor ägde jag aldrig och pennfack är ju bara att glömma. en riktig slarver var jag tamejfan

2008-08-14 @ 17:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0