Katedral = 2 OS-silver

Var precis ute på Katedralskolans hemsida för att kolla mitt schema inför hösten. Stämmer detta schema så är jag ledig en hel del, men dessa lediga timmar är mellan lektioner. Alltså, inga sovmorgnar eller sluta-tidigt-dagar. Men vi får se på tisdag hur det verkligen ligger till. Jag ser också när jag kollar i klasslistan att jag glömt Sebastians födelsedag, sånt gör man bara inte, det får inte hända! Men nu har jag bett om ursäkt och ursäkten godtages, skönt det!
Med stora bokstäver på Katedrals hemsida står det också "Två OS-medaljer till Katedral", det visar sig alltså att de två svenska silvermedaljörerna i Cykel har gått Cykelgymnasiet på Katedralskolan i Skara, och det får man väl lov att säga är lite ballt.

Jag sitter just nu och pratar med Simon på msn, han har tydligen inget vettigt att göra på jobbet, samtidigt som jag väntar samtal från Centrala Trafikskolan, ang inskrivning & min första körlektion. Därmed har jag fått ett vuxenpoäng idag!
Om 3 timmar väntar jobb och som det ser ut nu, så visar himmlen vackert väder fram tills dess!

förresten, jag fick tillbaka min cykel idag. och den rullar som aldrig förr.
hurra! nu kan jag börja motionera igen!



eurosport.se




Bronsmedaljen slängd på golvet efter pirsutdelning.
Inte mer än rätt, Ara. läs mer här

Kommentarer
Postat av: Simon

JÄVLA KORRUPTA DOMARJÄVLAR! ursäkta.

2008-08-14 @ 15:02:08
URL: http://swahnstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0