en härlig dag i solen

Det var tydligen en löjligt spännande tennismatch idag, och jag missa den(!) hur kunde jag göra det?
Den mest spännande tennismatchen i historien, ah nästan i alla fall. Men sånt är väl livet. Jag har istället tillbringat dagen med min vän & kollega Malin.
Det blev lunch på jobbet, solning & skratt i småbåtshamnen, glass på Kinnekullegården och en tripp till utsiktstornet. Jag hade med mig kameran och några vettiga bilder blev det inte, men några på fåret Olof. Även första gången jag gick upp i utsiktstornet på Kinnekulle, möjligen andra gången, jag minns inte. Men jo, med min stora fasa för höjder så gick det ändå ganska bra, var lite skakis i benen, men till slut så kunde jag andas normalt. Min fråga är däremot, om jag inte klarar av utsiktstornet på Kinnekulle, hur ska jag då klara av Eiffeltornet eller London Eye? Oh ja, en ganska bra fråga.

Just det, läste Alex Schulmans blogg igår innan jag gick och lade mig.
Har ni inte redan läst hans inlägg/debattartikel om Blondinbella så gör det, här.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0