en BFF-dag!

Jag vet, BFF är ett uttjatat amerikansk påhitt som bara funkar i riktiga high school-filmer. Men nu tänker jag använda mig av det i alla fall. Best Friends Forever. Jag har spenderat kvällen med min granne och absolut äldsta barndomsvän Lovisa (jag vet, komiskt att vi heter likadant) och det spelar ingen roll hur lång tid det går mellan gångerna vi ses, för vi har alltid lika roligt. Det är som att vara tillbaka på mellanstadiet. Vi fnittrar, pratar och fnittrar lite till. Det sägs att det är näst intill omöjligt att umgås tillsammans med oss båda. Jag tycker det är en underbar känsla, att ibland, lite då och då få glida tillbaka till tiden då man var som tjejigast, bara få fnittra och prata massa strunt. Jag vet inte varför jag tror detta, men ärligt talat så tror jag att Lovisa och jag kommer vara vänner för evigt.


btw. Vi ska på Volbeat i december.


bilden är ungefär lika gammal som gatan

Kommentarer
Postat av: Lovisa såklart!

Du är allt bra go du! Klart att vi ska va vänner för alltid. Btw, Volbeat kommer bli så jävla grymt! :D

2008-08-18 @ 18:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0