drömmar

Vaknade för en stund sen pga ett hysterianfall. Denna natt har varit fylld av drömmar, ena stunden befann jag mig i Afrika, andra stunden i Thailand, sedan hos ett medium och till sist hemma hos Amanda Livh.
  Det var hur mycket folk som helst inblandat, och jag tror nästan att alla jag känner var med på något litet hörn. Det konstiga är att det var väldigt mycket bra och trevliga saker som hände, men så kom det en händelse då och då som förstörde alla bra. Jag minns inte exakt nu vad mina drömmar handlade om, det enda jag vet är att jag från och med nu är rädd för att åka till Afrika, någonting hände där i min dröm, någonting som gör att jag inte vill åka dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0