dag 9

Godmorgon mina kära konfirmander!
Onsdag betyder sovmorgon, sovmorgon betyder glad lovisa. Dock hade jag tänkt helt fel ang. att ställa klockan. För vid 8.00 var jag beredd att gå upp. Men efter några minuter och en hel del tänkade insåg jag att jag kunde sova minst en timme till. Det hurrar vi för!
Nu ska jag bege mig till Lidköping, köpa strumpbyxor och sen dra till skolan för att äta. Grönsaksgratäng står det på menyn idag. Brian ska även komma och hälsa på i skolan innan han åker till Stockholm idag, så då får jag en chans att träffa honom också. Mera bra!
Filosofilektion i eftermiddag.
 
Varför är gräset grönt?

Hur vet vi att det heter pasta, det kanske heter spindel?

Hur vet vi att Gustav Vasa var kung? osv. Jag kommer bli helt kocko!

Kommentarer
Postat av: kaosfabriken

nu har det hänt igen....idag kokade jag över men så här efteråt känns det rääätt ok. berättar mer på lördag...kom kl 15,00 hem till mig...

2008-08-27 @ 21:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0