dag 3

En dag i skrattets tecken. Så mycket som jag skrattat idag har jag inte gjort på länge och det är tack vare mina kära vänner. Spenderades en hel del tid i Kaffis idag. Mysigt.
Har du någon skrattat så mycket att du tror att du ska sluta andas? Det har jag gjort i eftermiddag. Emma & jag har nämligen kikat i skolkatalogen, lyssnar på gamla goda 90-/tidigt 00-tals hits. Låtar som man helt glömt bort men som egentligen är riktigt bra.

Just nu håller jag på och youtubar, det är nämligen min nya hobby. Därför tänker jag nu införa Dagen Youtube-klipp.
Så här kommer dagens. Flickan på klippet är 6 år gammal och var med i Britain's got talent. Jag som är stort ABBA-fans kunde inte annat än att gråta.



Kommentarer
Postat av: Anonym

I have also a dream.....haven´t you???

2008-08-26 @ 19:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0