dag 10

Barnvaktar-dag, mysigt! Filmtittande, Barbie - de 12 dansande prinsessorna & Lotta på Bråkmakargatan, utomhuslekar, promenad i solen och matlagning. En toppen eftermiddag med mina kära småkusiner. Ni är underbara!
  Annars kort dag i skolan. Egentligen en helt vanlig tråkig dag i skolan, men ändå ganska positiv.

Imorgon blir det andra bullar. Imorgon är det studentnissestyrelsemöte & filminspelning på Skaratidningen av Journalistikinriktningen. Plus att jag har min enormt(!) roliga engelska uppsats på Hemingway's Soldier's Home imorgon, inget direkt jag ser fram emot, och typ 50 italienskaglosor + översättning av text. Helgen är efterlängtad vill jag säga!
  Jag har även hittat en träningskompis. Linnea. Så nästa vecka ska vi på yoga tillsammans och inviga våra träningskort. 
Nu ska jag plugga arslet av mig och sen sova tidigt, drömma lite om Cappie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0