dag 1 - var sak har sin tid

Nu är det dags att lägga gammalt groll bakom sig och ta nya friska tag. Från och med idag så räknas jag som student. Egentligen skiljer sig inte den är morgonen ifrån någon annan första-dag-i-skolan-morgon, men denna dag känns ändå på ett sätt mycket mer speciell. Fast ändå inte. Jag sitter här framför datorn, utan någon nervositet, utan några känslor alls egentligen. Jag är bara jag. Visst för lite sömn har väl gjort mig lite mer annorlunda, men att somna vid 00.00 är ju ändå en ganska stor merit för min del.
  Idag går jag återigen in i min socialabubbla. Där skvaller, vänskap, hat , skratt och misstankar blandas i en enda stor kompott och kommer som en raket mot en. Men det är där i min socialabubbla som jag trivs, bland vänner och bekanta. Katedralskolan & Sp3b, idag börjar vårt sista år!

SP1B - 2006/2007


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hoppas du får en super bra dag :)



Skulle vara snällt om du hjälpte mig med en sak.Vad tycker du om min nya header är den snygg? (bilden högst upp på min sida)

2008-08-19 @ 07:06:11
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0