cykelinlämning

Då har man varit och lämnat in sin kära cykel på lagning då. Jag vet inte vad det skulle kallas i cykelvärlden, men här i den vanliga världen skulle mina cykel kallas LIVSFARLIG! Så nu ska jag äntligen få ordning på den så att jag sedan kan ut och motionera igen!
Det spöregnar förövrigt, jag är sjukt uttråkad och behöver uppmuntran. Träffas och spela kort? Jag är inte så kräsen just nu faktiskt, vad som helst skulle muntra upp mig. Men helst av allt vill jag ha en resa till Kina, så har du en på lager kanske du kan skänka en till mig. Du kan nå mig på mobilen hela dagen!
Det får nog bli lite OS-tittande nu på tal om Kina. Btw, så känns årets OS som en bluff, kolla bara på den söta lilla tjej som sjöng på invigningen, hon mimade ju för att hon som egentligen sjöng inte var tillräckligt söt. Sjukt! Jag håller iaf inte med, jag tyckte YANG var väldigt söt, och kunde bannemej fått sjungt för 100 000 pers på invigningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0