asap

Nya uttrycket i min värld. Aja, det hör inte till vanligheterna att man kan spendera eftermiddagen i soffan iklädd Ramones-tröja, ha småfett hår och äta saltade solroskärnor framför Bridget Jones Dagbok. Men det har jag gjort idag och det var riktigt skönt. Men nu såhär efteråt lider jag av en fruktansvärd ha-inget-att-göra-ångest, vilket gör att jag klagar inför alla mina tappra vänner. Just nu är mitt förnamn Negativ!
  Tänkte i alla fall försöka muntra upp mig själv genom att se ett avsnitt av Greek och sedan spendera resten av kvällen med mamma och pappa, det har ju inte blivit så mycket tid med dem i sommar. Tacopaj, kortspelande, regn & Big Shots. Vilken härlig tisdagkväll!

nedräkningen har för övrigt börjat, 7 dagar kvar till skolstarten (och jag längtar)
Men flera saker behöver införskaffas innan dessa dagar har gått.

[  ] Kollegieblock
[  ] Kalender
[  ] Mappar
[  ] En rad nya pennor
[  ] Hämta mitt pennfack hos jonas
[  ] Linjal

Lidköping imorgon kanske?

Kommentarer
Postat av: emma

jag hoppas fortfarande vår plan inför måndag finns kvar? jag är laddad

saknar dig!!

2008-08-13 @ 00:18:48
URL: http://anotherheadaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0