ännu en sen morgon

det har blivit ännu en sovmorgon! Nu får jag faktiskt ge mig. Men idag vaknade jag faktiskt runt 10.30 men när jag hörde blåsten på andra sidan väggen så kurade jag hellre ihop mig under täcket och låg kvar. Men nu var det färdigvilat, jag är lätt hungrig och behöver något stabilt i magen för idag är det jobb som står på schemat. Visst jag börjar inte än på några timmar, men man kan ju ladda upp i alla fall.
  Resten av gårdagskvällen var toppen, våra gäster gick inte hem förrens efter midnatt och polka semifreddo'n smakade underbart! Det blev förstås ett par Greek avsnitt innan jag kom i säng och jag är ledsen att avsnitten faktiskt börjar ta slut.

Nu ska jag äta brunch, marmeladsmörgås & o'boy.
hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0