ännu en huvudvärks-kväll

Kom precis hem från jobbet! Inte speciellt mycket gäster ikväll, men helt dött var det i alla fall inte.
Men vi fick istället tid över till att städa, baka och göra annat småpyssel. Carina (chef & kock) gjorde chokladcheesecake, som ska serveras som dessert på lunchen imorgon. Eftersom att jag inte jobbar lunch imorgon beslöt sig jag och jobbarkompisen malin oss om att åka och äta lunch på jobbet imorgon, även fast vi är lediga.
Jag missar ju inte cheesecake, det är ju trots allt 2:a på min goda-saker-som-man-inte-kan-överleva-utan-lista. Etta ligger ju kladdkaka i alla dess former, som de flesta av mina närstående vet.

Nu tänkte jag faktiskt sova, eller snart i alla fall. Ska läsa Sorans blogg, kolla aftonbladet & eurosport först. Sedan väntar faktiskt sängen. Inget Greek idag inte, huvudvärken hägrar. Om jag inte räknat fel så är det 6:e dagen i rad jag har huvudvärk. Tecken på stress? Tecken på att jag sover för mycket?
   Ärligt talat så står jag inte ut. Någon som har förslag på vad för läkemedel man kan testa om ipren/alvedon inte funkar? Någon som provat migräntabletterna, Eeze?  

Nu, godnatt & sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0