livet är påväg att börja

Efter en otroligt ohändelserik sommar är det nu dags att ta sig ur graven. Med det menar jag att det är dags för skolstart. Skolstarten detta år är inte vilken skolstart som helst, utan en tid som kommer förändra både mig och mitt liv. Den tiden kommer få mig att fatta massor av beslut, den kommer att sätta press på mig, jag kommer vilja slippa den tiden, jag kommer älska den tiden och det kommer sluta med pompa och ståt. Tiden jag pratar om är studenten. För om exakt 10 dagar inleder jag mitt studentår.
Bloggen kommer numera inte bara handla om ett vardagligt liv, utan om Livet som Student. Jag välkomnar er och omfamnar er mina vänner, och hoppas att ni följer med mig på min resa. För det är nämligen nu som livet är påväg att börja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0