varma vindar

Oh let the sunshine in! Hjälp vad skönt det är idag, underbart vårväder. Vårens varma vindar smeker ansiktet, samtidigt som solens strålar ger kinderna färg. Dock börjar de där fräknarna ploppa upp, mindre roligt, men det visar i alla fall att våren är här.
  Innehållsrik dag må jag säga. Vaknade av att Rasta ringde och frågade om jag kunde jobba, jag sa nej. Sen åt Ep och jag frukost. Efter frukosten dök Jehovas Vittnen upp, de hann knappt komma in på trädgården innan dem vände. Emma åkte hem och sedan åt jag lite pizzarester från middagen igår, tog en varm dusch och begav mig bort till Lovisa-2. Vi tog en lång promenad och provade nya GB Cornetto, med citronsmak. Årets törstsläckare! 

Det blev solning och prat, och mer glass! Nu är jag hemma,
ska se på One Tree Hill och plugga Svenska. Heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0