välkommen, ja tack!

Välkommen till Landet Tristess!
Idag är det jag, Lovisa som kommer vara er guide.
Vi kommer inleda dagen med en rundtur i Landet Tristess, efter det kommer vi att stanna vid tråkighets-kullen för att se den vackra utsikten och där ha picknick. Vi fortsätter sedan dagen med tråk-boll, vilket är en nationalsport här i Landet Tristess. Dagen avslutas sen med en guidad tur genom tråk-&-lol-museet. Har ni några frågor är det bara att avbryta mig, jag svarar på de frågor jag kan!



en beskrivning av min dag där man kan byta ut picknicken mot lunch i Kaffis. Tråk-boll skulle kunna bytas ut mot badminton och den guidade turen genom tråk-&-lol-museet är en skit bra beskrivning på Katedrals korridorer där varenda kotte är en prydnad, som det står LOL i pannan på, som ska ses på ett museum.
  Ni märker väl det själva. Jag har haft en tråkig dag! Jag ville inte gå upp i morse, jag var såå trött! Kan bero på att jag inte somnade förens 02.30 inatt och för att jag konstant drömde otäcka drömmar. I alla fall, jag beslutade mig iaf för att åka i tid till skolan. Det skulle jag aldrig gjort. Väl i skolan kl 8.45 får jag reda på att jag egentligen börjar 12.40. MY GOD! jaha, så det var bara att tillbringa runt 4 timmar i Kaffis. Dock i bra sällskap.
  Efter skolan blev det bokning av slingor hos frisören. Ja, tack vare ont om tider måste jag stå ut med det här håret i 1 ½ vecka. hörde ni, EN OCH EN HALV VECKA!
  Dagen piggades upp en aning då jonas frågade om jag ville gå på promenad. jag tackade, ja!

Nu sitter jag återigen och lyssnar på Sugarplum Fairy och tänkte ta mig an ett par Andra Avenyn-avsnitt.


btw. DANIEL FYLLER 18 år IDAG + att han klara teorin. BIG CONGRATZ!

Kommentarer
Postat av: Livhan

Andra avenyn, usch. :P
Jaa mkt grattis till daniel. Inte illa pinkat.

2008-04-07 @ 22:21:46
URL: http://amandalivh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0