The U.S

Okej, jag är en nörd i vissa avseenden. Alla vet det, jag också! Just nu håller jag på med en sån där nörd-grej. Det händer ibland att jag får för mig saker som jag ska göra. Tex, läsa minst 5 böcker på en vecka, lära mig 20 nya engelskaglosor, lära mig alla länder i afrika m.m. Just nu däremot ska jag höja min nördighetsfaktor med att lära mig alla USA's delstaters namn och placering. Helst tills på söndag, det är i alla fall mitt mål!

Dock har jag mycket annat att göra den här veckan. Så Stat-kunskapen kommer tragglas på bussen och väcker någon mig natten mellan lördag och söndag och frågar var Arizona ligger, så kan jag svaret på det!

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0