the cliffhanger

Idag kan jag känna lukten av stress på 3 km avstånd och jag känner att paniken börjar bryta ut innanför pannbenet på mig. Dagen har varit hur intensiv som helst, men äntligen kan vi säga att vi är klara med Studëntligen.
  Nu väntar bara 4 ännu mer intensiva dagar innan det är helg igen. 4 dagar innehållandes 3 prov, läxförhör, balettlektion och regn! Fy skam. Men man kan ju tänka "det är bara 9 veckor kvar till sommarlov". Den tanken + några djupa andetag kan jag behöva. Så gott folk, ursäkta mig om jag är otrevlig de närmsta dagarna, men min ursäkt är att stressen har fällt krokben på mig.

Nu har jag precis tagit en lång, varm dusch och ska nu se på Katreen 21.30 och läsa K. Schulmans blogg.
  Ikväll blir det för första gången på typ 4 dagar som jag verkligen sätter mig vid tv:n, så ikväll ska jag unna mig en timme framför Cashmere Mafia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0