SUPERMARKET

Skrattnivån ligger högt denna dag! Det kan jag tacka esteterna för. Idag hade ES2 med lite hjälp av ES1 sin dansproduktion; Supermarket - superbilligt! Och den var tamejtusan klockren. Dansarna var suveräna och de två skådisarna som var med fick mig att skratta ett antal gånger. Speciellt Erik (baldejten) han var underbar som butikschef på Supermarket. Så efter att ha sett denna produktion två gånger inom loppet av 3 timmar var min dag fulländad. Så jag uppmanar er alla att se föreställningen denna helg! För den kicka ass.
  Efter skolan var det väntan på buss i götene! Glass, sol och prat med Elin. Nu är jag hemma och ska plugga engelskaglosor. Till och med det känns ganska okej idag!

Denna dag får 4 av 5 toasts i betyg!

image43


image42

Kommentarer
Postat av: Mattias

vilken tur att dagen varit bra i dag :) min har med varit helt okej
om du undrar måste ha varit för kramen där jag fick va dig ^^

2008-04-24 @ 23:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0