sovmorgon bigtime!

Jag kan inte säga annat än att jag är måttligt överasskad. När jag vaknade idag och kollade på klockan insåg jag att jag sovit i 14 timmar. Klockan stod nämligen på 14.05 när jag slog upp ögonen denna morgon. Ja det kallar jag sovmorgon. Jag har nog aldrig tidigare sovit så länge förutom när jag varit sjuk då, men inte annars. 14 timmar! Det är ju en hel evighet. Ah, det kanske var behövligt iaf!

Gårdagskvällen på jobbet gick kanon, var runt 60 fiskare och åt & drack på jobbet, pga Trollingen. Och dem kommer komma tillbaka idag, med många fler. Ikväll blir det också band som spelar i puben och ja, det blir väl ett sjuhelvetesdrag för att vara lilla Hällekis.
  Nu måste jag hoppa in i duschen och sen gå ut en stund, så att jag inte blir helt isolerad.

Stay cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0