somewhere some day.

en förvirrande känsla ligger och gror i mitt bakhuvud. känslan leder till en form av frustration. en irritation över något som jag egentligen inte vet vad den handlar om. men känslan irriterar mig, frustrerar mig och halshugger mig psykiskt. vad känslan egentligen menar har jag ingen aning om. kanske ligger den i mitt undermedvetna, jag tror knappast det, men vem vet. imorgon kommer känslan antagligen vara borta. jag har nämligen sådana dagar. dagar som får att må illa pga sina tankar. har du aldrig kännt så? min dag har varit så bra, men som vanligt dyker dessa tankar upp precis innan det är dags att sova. tankarna håller mig vaken en stund, sedan somnar jag och allting är glömt. tills nästa gång det är dags för ännu en sån här kväll. en kväll med hoppet om att finna svaret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0