skilsmässa

Nu är det dags att ta tag i saker och ting! Min största stressfaktor i mitt liv är VÄSTTRAFIK! Som ni redan vet så har detta bussbolag irriterat mig ovanligt mycket den senaste tiden. Men idag kom droppen som fick bägaren att rinna över. Min buss hem från Skara uteblev och jag missade min buss från Götene. Jag fick vänta i Götene i 1 ½ timme och nu får jag skynda mig som fan för att hinna till jobbet. Jag var bara tvungen att skriva av mig!
  Jag ska ringa till västtrafik och skälla ut dem, plus att jag ska ha ersättning för de 4 gångerna jag blivit sen pga dem se senaste 14 dagarna! BAH.

Kan jag aldrig få en helt positiv dag?
Varför är det alltid något som ska förstöra för mig?
Här och nu begär jag psykisk skilsmässa med Västtrafik. Fysisk är inte möjlig i detta fallet, eftersom jag inte har körkort och måste åka med skitbussen varje dag till skolan. FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0