siesta-a-la-fiesta

det fullkomligt dunkar ut musik ur mina högtalare, till och med en döv hade hajjat till.
det är tid för siesta, men istället kör jag en egen lite fiesta. idag är en sån där riktigt bra dag då det spritter av glädje i hela kroppen. Att vakna sent, äta lunch istället för frukost, se på gamla repriser, dunka musik och vänta på Warren.
Jag hoppas innerligt att dagen kommer fortsätta i samma anda. Samtidigt som jag njuter av stunden hörs tonerna från Sugarplum ur högtalarna och jag blir lycklig!

Ikväll blir det ännu en ringa-och-rösta-på-favoriten-kväll! För ikväll är det Körslaget. Även om Sofie är med i Team Linda så är det ändå Brolle Jr som är favoriten. Om jag ska vara ärlig, jag är lite småkär i honom, hejdå!


image29


Now 'cause you got the soul of the sun

Kommentarer
Postat av: Emma

jag har också en hemlig liten förälskelse i Brolle!

2008-04-05 @ 15:39:43
Postat av: Livhan

Förlåt Lovisa för att jag ska behöva säge detta men Brolle är MIN!

2008-04-05 @ 18:27:15
URL: http://amandalivh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0