Punkt SE

På tåget hem från lidköping förut satt jag och läste en halvt sönderriven Punkt SE.
  En hyffsat bra tidning, bättre än Metro iaf, men skit samma det var inte det jag skulle skriva. Jag läste nämligen dagens krönika, eftersom att jag är ett stort fan av sådana. Den passade så bra in på mina egna tankar just nu och när jag såg vem det var som skrivit den så började jag småskratta för mig själv. Krönikans rubrik lyder "Magin i livet är tillbaka med våren", visst låter det poetiskt? Ja det tyckte jag i alla fall.
  Författaren till dagens krönika var Carolina Gynning som jag skrivit en del om den senaste tiden. Det var ingen sån där spetsig krönika som jag brukar tycka om (alex Schulman tex) utan en mer soft text som bara fick en att känna lyckorus. Krönikan kan ni läsa här: Dagens krönika, Punkt SE

Annars läste jag lite om årets band på Liseberg. Det ser bra ut; Soundtrack of Our Lives, Timo Räisänen och Salem Al Fakir. Ah det får väl duga i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling! http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

2008-04-08 @ 20:16:15
Postat av: Anna-Carin Petersson

hon e rätt skum hon Gynning =) Fin sida annars =)

2008-04-08 @ 20:22:03
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0