plugga-hela-tiden-eftermiddag

Nu sitter jag hemma hos Emma O och har precis avslutat ett flertal timmars pluggande. Vår artikel till Studëntligen är äntligen klart och vår del till historiaarbetet går nu att lägga på hyllan! VI ÄR KLARA.
  Idag har jag annars ägnat mig åt att vara estetisk och övat på skådespel på två teaterlektioner. Det har varit både underhållande och krävande, men framförallt riktigt roligt!

Jag fick även reda på en rolig hemsida idag; Bellasuger, som är en "förfining" av Blondinbella och hennes blogg. En mycket underhållande hemsida kanske pga att jag själv inte är ett större fan av Blondinbella, men vem ni än är, kolla gärna in sidan, lite komiskt är det!

Nu ska vi se på Linas Kvällsbok, för efter som jag är så har jag inte sett den.
skepp-&-hojj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0