operation klänning!

Idag har jag från den stunden jag vaknat bara haft en tanke i huvudet... sommarlov! Och den tanken hänger i.
  Inledde dagen med att åka till friss för att göra om mitt misslyckade-oranga-hår, det blev en klar förbättring och jag är ett steg mot blond. Under de 2,5 timmarna hos frisören läste jag psykologi och var allmänt duktig!
  Dagen till ära hade jag bara en lektion, bestående av eget arbete, vilket ledde till att jag inte gjorde ett skit. Mindre duktig! För att dra till min rubrik får jag väl berätta att jag idag blev bjuden på MV-balen. Min dejt är Erik och jag är nu i jakt på balklänning, hurra, det som gick så bra förra gången!
 
Balen äger rum 24 maj, vilket betyder dagen efter Kullenfestivalen. Jäklar vilken helg. Plus att morsdag är på söndagen, grattis mamma!
  Här nedan får ni nu se ett skräckexempel på klänning. Den har allt jag inte vill ha.
Den är: rosa, stor, maräng-lik, prålig, hysterisk och allmänt gräslig. Så nej tack! Har ni någon balklänning där ute som bara gapar efter en tjej som jag, kontakta mig!

image35



Kommentarer
Postat av: mallan

vem är erik?

2008-04-19 @ 15:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0