NP!

Not so fun, I supose!
  Ja du, det ska gudarna veta att nationella prov är aldrig någon höjdare. Inget att hänga i julgranen må jag säga. Det blev också Vickis idag, vilket är en ren tortyr och jag är glad att jag bara har två gånger kvar! Hurra. Annars en rätt lugn dag må jag säga. Fick se resultatet av Studëntligen, vilket inte var någon höjdare. Jag blev rent ut sagt besviken, men aja, sånt är livet som journalist.

På väg hem från plugget satt Sebbe och Rasmus bakom mig och Emma på bussen och underhöll oss hela vägen till Götene. Dagens citat från Sebbe: "Jag ska schlö ett söv" = jag ska gå och lägga mig.
  Eftermiddagen har Ep och jag spenderat på lite olika vis. Vi har iaf varit duktiga och gått på promenad i skogen, resten av våra sysslor var mindre positiva. De innehöll mest tv-tittande och tjejsnack. Men sånt behöver man ibland.

Imorgon är det föreläsning på Rosers 8.30, vilket inte lockar för mkt. Eftersom man kan börja kl 12.30, men Lovisa ska vara duktig och infinna sig på plats med en fruktpåse i handen. Ingen dag utan frukt här inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0