nostalgi

Ibland får jag känslan av att allt känns rätt! Är det bara ett spel för galleriet? För i slutändan visar det sig att skenet har bedragit. Förstår ni vad jag menar? Ne det är inte lätt att förstå vad jag menar, när jag bara pratar massa skit. Men kanske finns det någon som känner igen sig. Vem vet.
  Roxette spelas på radion och det är nostalgi på hög nivå. Jag minns så väl när jag fick min första Roxette-cd, vilken var en bland de sista i deras samling. "Milk and toast and honey..." jag fick den under en vecka i Stockholm då jag hälsade på min moster och hennes man. Vad kan jag ha varit? 11 år? Ah det kan nog stämma. Jag lyssnade på denna skiva så jag fick ont i öronen. Tänk vad allt har förändrats på sådär 7-8 år! Skrämmande.

Jag får nog lov att erkänna att detta är en dag i nostalgins tecken. En dag då man vill tillbaka till det ljuva 90-talet med lager-på-lager, pottfrisyr, runda glasögon, BSB & Spice Girls och blommiga tights.

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Vem tycker du bär klänningen bäst i mitt senaste inlägg? Kika in i min blogg och kommentera vem du tycker! :)

Ha en riktigt fin lördag!

2008-04-26 @ 16:57:44
URL: http://PatriciaKlinteberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0