måndagströst!

efter att ha tagit fram strykbrädan och strykjärnet och hunnit bränna mig en gång så sitter jag i alla fall här med nystruken tröja och lätt uppvikta baggyjeans. Det vrålar ut musik ur mina högtalare och musiken är skriven av nya favoritbandet, KUNGERS! De är sjukt bra och för er som blir intresserade så kommer dem att spela på Kullenfestivalen!
Nästa låt på tur är Sugarplum Fairy-She, också dem en akt på Kullen! Men men, nog om Kullen. Eller en sak till föresten, affischförslagen blev DÖsnygga och det kommer bli svårt att välja. Vilket det än blir så kommer det bli apsnyggt.

Om en cirkus en timme går bussen till Götene och sen vidare till Skara. Pizza på Rocco är det som gäller med Lisa, Emma, Daniel, Sandra och Emelie. Mys ska det bli! Senare ikväll blir det charader, Gladiator och övernattning för min del hos Sandra. Det kommer bli en toppenkväll med Rom-gänget, det kan ni lita på!





Kungers-måndagströst:



KULLENFESTIVALEN 2008
www.kullenfestivalen.se

Kommentarer
Postat av: Sandra.

det var en jättemysig kväll,som alltid med er! :)
och jag tänkte, att vi kanske kan ta en fika i veckan, alla som kan och vill? Haha :P

2008-04-12 @ 14:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0