lördag/söndag

Lördag:
Det blev jobb på Carinas Kök & Bar. Det var buffé för 60 fiskare (från trollingtävlingen) och sen pubkväll med live-band. Det var gäst-rekord och bra musik. Det blandades drinkar för fulla muggar och kylen tömdes.
Jag hann med en hel del under kvällen, tex skapa nya kontakter, tjäna pengar, få dricks blanda drinkar och allt annat som man gör i en bar. Förutom dessa vanliga grejer skrattade jag och Camilla en hel del, en norrlänning friade till mig, jag fick en båt döpt efter mig, jag blev bjuden på 3 efterfester i hamnen och erbjöds följe hem (allt detta av fiskare). Allt detta tackade jag nej till, förutom namnet på båten :) det var väl en kul grej!

Arbetskvällen avslutades vid 01.30 tiden och jag fick sällskap hem till mig av Gustav, så att jag skulle slippa gå själv. Kvar på jobbet glömde jag både väska och cykel. Väl hemma såg jag ett par OC-avsnitt och slocknade sen ganska fort.

Söndag:
Återigen jobb. Vanlig söndagsservering. Det blev mycket skratt med Camilla och Malin, och en väldig massa klagan på ont i fötterna. Ohja, jag behöver ha nya jobb skor. Jag har aldrig tidigare känt sån här smärta.
Nu ska jag ömka mig och äta godis, se på Nanny Diarise och sen sova.

Kort och gott en mycket bra helg!
jag är nöjd. Jag kan inte säga annat än att jag trivs riktigt bra på mitt jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0