lama liv, ge mig ett tecken

Ja idag är en sån där funderar-dag, en vilja-lämna-sverige-dag! Idag har jag övervägt alla fördelar med Sverige mot alla nackdelar. Jag gjorde en lista och låt mig säga att nackdelarna övervägde. Detta gjorde att jag fick ännu en bekräftelse på att jag inte borde lämna det här stället efter skolan. England överväger, men nu har tankat flugit iväg till Italien. Vad sägs om att ge allt med italienskan resten av denna terminen och nästa år, och sen dra? Läsa italienska på Italiensk College samtidigt som man lever livet i huvudstaden. Jo tack, det låter inte helt fel!

Jag vet att jag är en riktigt planerare, men hur skulle du gjort,
AuPair i London
eller italienskstuderande i Rom?

image31

Kommentarer
Postat av: Simon

London. Utan tvekan. :)

2008-04-14 @ 21:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0