kullenfestivalen + irritationsmoment

1 . KULLENFESTIVALEN kommer bli galet i år, och då med betoning på galet!
den 23 maj äger festivalen rum i Skara, gratisfestival så även ni snåla är välkomna.
Det kommer i år att bjudas på feta band som hästpojken och kungers. Sist men inte minst
kommer vårt headline att vara SUGARPLUM FAIRY! så ni är galna om ni inte kommer dit




2 . Introt till "If I used to love you" dånar in i mitt öra samtidigt som mobilvibratorn surrar som fan. Varje morgon blir jag lika irriterad och eftersom jag väljer att snooza i en halvtimme innan jag går upp innebär det att jag får höra det där jävla introt minst 3 gånger, OM DAGEN! Jag tycker om låten, men att den är min alarmsignal gör att den är förpestad, jag kan inte längre lyssna på den utan att bli irriterad, och så är det med alla låtar som jag någonsin haft som alarmsignaler. I morse blev jag så förbannad att jag stängde av telefonen och somnade om. Nu vaknar jag istället till Miss Blue, pga att jag redan hatar den låten!





annars har min dag varit bra. soft skoldag och sen NTV-möte ang. Kullenfestivalen. Vi fick ut mkt av mötet och jag som alla andra i föreningen är nöjda. efter mötet blev det en tripp till lkp för att sedan invänta tåget hem. I lidköping hade jag sällskap av mattias och hans cykel urban. Tack för sällskapet!

Kommentarer
Postat av: Livhan

Jaa sugarplum blir nog ball. :)
& angående alarmsignalerna så håller jag med dig totalt. Jag måste också alltid snooza minst en halv timme på morgonen & har gjort misstaget att välja en lån jag gillade en gång. Sen testade jag en Kent låt som jag hatar men det gick inte bättre för den hatde jag tydligen så mycket att jag inte ens vaknade av den. :P

2008-04-03 @ 21:14:34
URL: http://amandalivh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0