jag vill ha fredag idag!

Yippie-Ka-Yay motherfucker! Jag har hittat en balklänning och den sitter perfekt. Så där tog det letandet slut. Jag är överlycklig. Jag såg inte fram emot den här dagen alls, men hittills tycker jag att den har kickat ass.
  Psykologiprovet går ju att diskutera, men ett VG ska jag väl kunna knapra ihop. Hoppas jag! Annars har dagen varit rättså soft. Minister För En Dag, var hur kul som helst. Synd att tiden gick så fort. Jag hade kunnat agera Utrikesminister ett tag till. Kanske en framtid som politiker? Ne jag tror inte det. Även om det var drömmen en gång.

Ikväll blir det en helkväll här hemma. Familjen samlas för middag och mys, såklart så-ska-det-låta också!
  Bror Christoffer kommer hem från sitt hem, men även C's bästa kompis kommer hit från Sollefteå. Så det blir långa samtal denna kväll. Något jag ser fram emot faktiskt. En skön kväll hemma!
  Imorgon kl.11 blir det jobb, servering för biskopen och hans kompanjoner. Nu ska jag däremot hjälpa mami och sen se på One Tree Hill!

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0