ingen är hetare...

...än en estetare förutom en samhällsvetare! ah så går sången. Imorgon är det estetiskt verksamhet hela dagen och det är teater som väntar för min del. "att vara eller icke vara...det är frågan", Ja Hamlet kanske inte riktigt är min grej men wtf. Jag hade ju föredragit en heldag dans, men ödet verkar inte vara på min sida den här veckan, den här månaden, det här året. Jag ska ta vara på mina teaterlektioner och leva ut mitt verkliga jag.

Idag har jag shoppat ännu lite mer till min 80-tals outfit och imorgon är den komplett. Det är ett verkligt under om det blir snyggt, men vadå? 80-talet var inte snyggt, det var coolt!
  I samma veva som jag shoppade 80-tals kläder blev det nyköp av en väska för 15 kr, heja secondhand! Det var dock inte alls som inhandlades, i en annan butik hittades en söt tunika, den provades, betalades och nerstoppad i en kasse! Ännu en gång har jag gjort av med "onödiga" pengar, men vadå, på söndag är det släktkalas, då är det nödvändigt med ett nytt klädesplagg.

tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0