hej ont i ansiktet!

Ja jag har ju inte ont i ansiktet, för när man säger så så låter det som att man blivit nedslagen. Och det har tamejtusan inte jag blivit. I alla fall inte av något annat än en förkylning på 5 veckor. Jag tror snart att jag kommer få bestående men och förkylningen fortsätter längre. Idag känns det som att mina bihålor ska sprängas och vad gör man när alla tabletter i världen inte hjälper? Jo man gnäller, halvgråter och åker hem från skolan. Så det var exakt vad jag gjorde och jag ber om ursäkt till alla som jag varit otrevlig mot.
  Väl hemma tog jag ännu en tablett, drack ett glas vatten och kilade i säng. efter 3½ timmes sömn mår jag bättre, förkylningen är dock kvar och det irriterar i hals och näsa, men jag är i alla fall bättre. Framsteg, ja!

image26
samtidigt som mitt huvud har en förmåga att kännas sprängt så försöker jag ändå att lyssna på musik. Musiken gör att det verkar mer i huvudet, men det är det fan värt. Just nu lyssnar jag sönder Kaiser Chiefs-boxing champ, bara för att den är så himla bra!


imorgon blir det förhoppningsvis Småstadsfestival i lkp, pga jobb på söndag blir det inte Gbg i helgen. Så då får man ta saken i egna händer och hitta på något annat skoj! Imorgon går jag också ett steg mot en blond hårfärg. I sommar kommer ni kunna återse den gamla Lovisa på nytt, ungefär som när Jesus när han uppstått från det döda.


btw, Våren är här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0