Gynning, en sort för sig.

Jag tror jag har tagit upp det förut. Alltså fenomenet Carolina Gynning, tidigare känd även som BigBrother-Lina. Hon är för mig väldigt fascinerande. Okej hon kanske verkar blåst och bortkommen, men jag tror ärligt talat att hon är en riktigt klipsk människa.
  Jag läser för tillfället Gynnings bok Ego Girl ,som handlar om hennes liv. Efter att ha läst hela eftermiddagen och kommit igenom 7 kapitel är jag riktigt imponerad. Det är en gripande berättelse och genom att läsa såhär långt i boken har jag fått en liten uppfattning om varför Carolina är som hon är.

Jag tycker att  hon är ball, hon kör sitt eget race och lever livet.
Efter Ego Girl är det dags att införskaffa boken Privat, som hon skrivit ihop med A. Schulman.
Den boken kan ju inte vara annat än bra!

Kommentarer
Postat av: Livhan

Ja jag tror också lätt på att hon egentligen är smart men tjänar mer på att verka blåst.

2008-04-02 @ 23:48:35
URL: http://amandalivh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0