Forza Silvio

Godmorgon mina vänner, klockan är snart 8 och det här är nyheterna.
Vi kan idag konstatera att Silvio Berlusconi har vunnit det italienska valet och är
för tredje gången nu premiärminister. Berlusconi är Italiens rikaste man och har mest inflytande på media.
Så Heja högern i Italien får han väl lov att säga!
  Annars kan man man idag läsa om Engla, hon kunde överlevt om dna hade tagits på rätt sätt tidigare osv. Det var också många svenskar som tog initiativet till att tända ett ljus för Engla i sitt fönster kl.21 igår, jag var en av dem!


Nu är det dags för italienska lektion, ska jag flytta till Italien om lite drygt 1½ år så får jag nog plugga på nu.
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0