doften av vår

Nu är det tamejfan vår! Det luktar nyklippt gräs och ögonen rinner pågrundav pollen. Människorna går utan jacka och solglasögonen kommer fram ur lådan. NU ÄR VÅREN HÄR!
  Jag själv har spenderat eftermiddagen i lidköping. Inhandlat ett par byxor och mitt livs första BODY. Jo jag vet, jag har sagt att jag aldrig ska köpa det. Men nu har jag gjort det. Det känns som att man är tillbaka på barndansen, förutom att dagens body är svart istället för rosa med volang. En liten dutt av nostalgi.
  Annars har jag bara supit in vårvädret och varit underbart glad.

Nu lyssnar jag på Brolle och önskar att jag kunde hitta en snygging som han.
Samtidigt som jag irriterar mig sjukt mkt på min nya sms-signal, som har en förmåga att låta som en lergök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0