brolle är bra, tralala

Hej utvecklingsstörda dag!
Idag har jag hunnit med väldigt mycket, både fysiskt och psykiskt. Jag har haft alla humör man kan tänka sig och jag har nog varit en mycket irriterande människa.
Inledde dagen med att Elin och jag satte oss i biblioteket och jag grejade Veckans Låt tips (Fredrik, blev fruktanstvärt irriterad på min isärskrivning) så nu skriver jag istället att veckans låttips är Kungers-Måndagströst. Sen rusade jag vidare och hade matteprov, vilket faktiskt kände bra för en gångs skull. Hurra! Hade också ett långt snack med min mattelärare och jag är i princip garanterad godkänt eller mer!
Den kommande mattelektionen var mest ett stort psykbryt; folk kastade saker, slängde stolar på varann, skrek, kommenterade osv. vilket ledde till att jag fick ett anfall på en helt oskyldig människa, Sanna! Men allt är glömt och förlåtet. Sedan blev det samhäll och jag med mina hundögon fixade en vecka extra till inlämning av konfliktanalysen!

Historian betydde stor besvikelse och tårarna var nära. Men Linn och jag bestämde oss för att ta picknick i Götene. Det blev shopping på ICA och långt samtal i solskenet. Puss på det!
Sedan ringde Lovisa och frågade om jag ville äta pizza. Hon skulle plugga så det fick bli en snabbis. Vi tog med pizzan hem och 3 timmar senare insåg vi att vi hade för mkt att prata om, så vi la studierna på hyllan och tog en härlig promenad. Nu är jag hemma och har precis insett att jag har ett myggbett på kinden!


BTW. THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES, kommer till Kullenfestivalen i Skara 23 maj!
btw2: Brolle är bäst!


image41

Linn & Jag på sommaravslutning-07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0