back to the 80's

Idag är det lördag vilket betyder sovmorgon! Men idag betyder lördag också att vi ska ta tidsmaskinen och resa tillbaka till 80-talet. Det ljuva 80-talet! Det har laddats med 80-tals låtar hela dagen och outfiten är klar. Nu väntas bara en härlig eftermiddag med förberedelser tillsammans med Carro & Emma. Förfest och sen är vi där!

Gårdagen var jättemysig. Starten på kvällen kan dra åt fanders, jag hatar nu officiellt Västtrafik och dess bussar mer än någonsing. Efter att ha väntat på bussen i 25 min insåg jag att den inte tänkt att dyka upp. Toppen!
 men emma har en snäll pappa, så han hämta mig och sen kunde vi åka till Skara. Det blev pizza på Rocco och vindruvsshopping på Munken. Sedan till Lisa för att spela "Vilda med gester" (?) eller vad det hette, gäster med gester, alltså ett charadspel. Det var också tid för att se på Gladiator. Skräll, efter 5 min hade jag somnat och sov igenom hela filmen. Till sist kom vi i säng och somnade kl 4, Sandra och jag. Så en sovmorgon var behövlig!

Nu ska jag med tåget.
ha det bra! jag lovar att hälsa 80-talet från er.
peace!

Kommentarer
Postat av: Livhan

Seriöst stäm dom. Du kan få värsta ersättningen ju.

2008-04-13 @ 11:56:53
URL: http://amandalivh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0