back on track!

det är lite drygt en månad sedan jag befann mig på bloggen. Mycket har hänt, både gott och ont. Så jag kände att jag behövde ett avbrott från cyperspace och försökte istället att på riktigt försöka ta tag i mitt liv. 
  Dessa fyra veckor har innehållt sjukdom, italienresa, påsk inkl påsklov, plugg, jobb, premiär som frilansjournalist och mycket annat. Tiden har rusat förbi och jag tänkte för någon vecka sen att jag nog är redo för att inträda lovisasofia igen, med påtryckningar från längtande läsare. Roligt att folk har hört av sig och sagt att dem saknar mina dagliga små inlägg.

Angående min resa till Rom kan jag inte säga mycket annat än att det var en av de bästa veckorna i mitt liv. Den underbara känslan som genomrusade i min kropp under den veckan är mycket svår att förklara och därför kommer jag strunta i det. Det räcker med att ni vet att jag hade det bra. Bilder kommer komma upp på bloggen undan för undan, men är ni väldigt nyfikna kan ni ju alltid besöka min bilddagbok dagarna 7-13 mars. Där mitt gästlösen en vecka framåt är: oasis
  Detta inlägg blev lamt och tråkigt, men jag kände att jag behövde sammanfatta mig lite.

Jag hoppas att ni kommer igång med att läsa min inlägg igen.
För nu är lovisasofia back on track!

image25

Kommentarer
Postat av: Livhan

She's back. :D

2008-04-02 @ 23:45:01
URL: http://amandalivh.blogg.se
Postat av: Livhan

Menne har du haft med en artikel i tidningen nu? Jag vill ju läsa. :D

2008-04-02 @ 23:46:42
URL: http://amandalivh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0